Går framåt med virkningen...

Hej!
 
Inatt sov jag äntligen som en prinsessa igen. De nätterna är ju ganska sällsynta för mig men så tacksam varje gång min kropp låter mig få den sömnen. Idag blir det en lugn dag för mig och det enda jag har tänk göra är att njuta av solen och värmen på balkongen och så vila mig inför helgen.
 
Sen kanske jag ska rätta till det lilla felet jag gjorde igår med mitt virkningsprojekt, men det går jag nog ganska fort för det var bara det senaste varvet som blev fel. Därefter är det bara spetsen kvar sen är den klar. Dock kommer jag vänta till hösten/vintern med att skänka bort den om jag nu blir nöjd med den. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0