Sån lättnad...

Hej!
 
 Veckan är igång och den börjar väldigt bra. Idag lyckades jag få tag på min dietist för att fixa recept på den nd som fungerar för mig. Så nu har jag beställt det och hoppas dem kommer någon gång i början av nästa veckan. Fram till dess får jag klara mig på de få flaskor jag har kvar från senaste test-uttaget. Längtar tills jag får hem nd med smaken vanilj/kola igen. Den var verkligen den jag gilla allra bäst av de tre smakerna jag testade.
 
Jag har under dagen känt mig väldigt glad och kanske beror det på lättnaden över att det med nd nu är löst. Sen att jag även lyckades få en skymt av solnedgången under kvällen gav verkligen ett fint avslut på denna dag och jag hoppas få fler sådana dagar. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0