♥Veckans Stolthet/Glädje v.12♥

 Hej på er!
 
 Ännu en vecka lider nu mot sitt slut och det är dags att sammanfatta en veckan som började tufft men som slutade väldigt bra med en känsla av harmoni inombords. För sen jag kom hem från mina föräldrar har jag fått ett inre lugn och mycket beror nog på att jag är extremt tacksam över att jag tog mig igenom infektionen. Nu återstår det bara att bli av med hostan som kommer nära jag andas ut. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått min leverans med den nya ND.
 
Smärtorna har inte varit så påtagliga
för en gång skull.
 
 Sovit förvånadsvärt bra sen jag kom
hem.
 
Påbörjat att virka en reflex mössa.
 
 Börjat få tillbaka aptiten efter infektionen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0