♥Veckans Stolthet/Glädje v.9♥

Hej på er!
 
 Då var ännu en vecka slut och jag skulle nog vilja säga att denna har varit ganska bra. Vädret har varit helt magiskt och jag har fått ett par mysiga frukostar på balkongen i värmen. Vilket jag är enormt tacksam över för de lindrar en del av de smärtor som kylan gör värre. Från och med idag söndag lär det bli kallare igen, så jag har verkligen försökt njuta under veckan som nu gått för att klara kommande vecka av kyla. Här kommer ytterligare fem saker som varit guldkorn för veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Firat F som fyller fem år.
 
Haft en mysig helg med Elwii.
 
 Fått se fina solnedgångar.
 
Börjat testa ännu en ND för att se om
den fungerar.
 
 Köra Tens ett par kvällar.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0