Efterlängtad akupunktur...

Hej!
 
Då har man precis kommit hem efter en efterlängtad akupunkturbehandling efter månaders upphåll och planen var egentligen bara att få en påfyllnad av akupunkturen men min sjukgymnast valde ändå boka in tre ganska täta tider för att jag sen förhoppningvis ska klara mig ytterligare ett par månader. Dessutom har jag även inbokade tider för massage hos en massör framöver. Så förhoppngsvis är kombon det som kan få spänningarna lösas upp mer långsiktigt tillsammans med lite enklare övningar för axlar/nacke som jag kan göra de dagar då pulsen är under kontroll. Så det känns som det för en gång skull finns en vettig plan. Kramiz❤
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0