Min PEM nu är en mardröm...

Tjo!
 
 Jag kan inte med ord längre beskriva mitt skick och droppen blev när jag igår var hos polisen för att fixa nytt ID kort då mitt gamla snart går ut. Jag hade en bokad tid som jag boka i Måndags och jag hoppades så på att jag skulle få må någorlunda till torsdag. Men redan när jag vaknade upp tidigt på torsdags morgonen insåg jag att den dagen kommer bli allt annat än enkel för mig. Mådde riktigt kasst och ville egentligen bara avboka tiden hos polisen men det är trots allt viktigt att fixa nytt idkort innan det gamla går ut så det var bara att göra sig i ordning för att ta sig dit med en kropp som både darrar och skrek av smärta.
 
Tack o lov var det typ tomt när jag kom till polisen så det blev min tur snabbt. Men det fanns en liten detalj som drog ut på tiden för mig och det var att jag fick ett hjärnsläpp och kunde inte komma på stavningen på mitt efternamn. Det tog liksom ett par minuter innan polletten trilla ner. Så sjukt pinsamt ställa att få sånt hjärnsläpp på kan jag lova. Nu är idkortet fixat och nu väntar jag bara på att få hämta det sen behöver jag inte ha det hängande över mig längre. I övrigt har jag försökt stryka det mesta som inte måste fixas med eller som behövs för kropp och själ för min kropp klarar knappt någon som helst belastning utanför hemmet. Det är kämpigt som det är att bara överleva vardagen med måltiderna här hemma.
 
Var i alla fall skönt att få ventilera mig lite här. Många kramar<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0