♥Veckans Stolthet/Glädje v.39♥

Hej på er!

 Ännu en vecka har lidit mot sitt slut och det är dags att samanfatta den. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja för veckan har verkligen varit en blandning av bra och dålig. Det bra är att jag kom ut till ön över helgen för att få en paus men det dåliga är att min ångest har varit extrem under denna veckan så känt mig väldigt vemodigt i allt. Men så är det väl ibland förhoppningvis blir kommande veckan något bättre och jag hoppas verkligen även smärtorna kan lugna sig lite nu men känns som mycket hänger på hur vädret blir för just nu skiftar det så fort. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tagit mig igenom den trots en del tårar längst
med vägen.
 
Ätit jordgubbar direkt från landet och fler är påväg.
 
 Kom iväg på fotvård, vilket var så skönt.
 
Fick njuta av värmen på ön innan höstkylan
kommer.
 
Ätit massa god mat med mina päron.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0