♥Veckans Stolthet/Glädje v.41♥

Hej!
 
 Då har ännu en vecka flugit förbi och det är dags att sammanfatta den. Denna må har varit extremt tuff både när det kommer till vädret men också till kroppen. Jag har haft väldigt intensiva smärtor och det kalla och regniga vädret har inte gjort det lättare att klara dagarna. Måste säga att i vanliga fall brukar jag ändå se framemot hösten lite grann men i år har den känslan inte kommit alls än och kanske är det för den värmeböljan som utlovades under sommaren aldrig riktigt kom hit upp. Så känner mig redan trött på hösten och längtar efter vår igen. Men även om varken vädret eller kroppen varit på min sida under veckan så har jag fått små guldkorn att minnas tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad/tacksam över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Äntligen vågat att testa på att göra
chiapannkakor.
 
Pusslat ännu ett självlysande pussel.
 
 Beställt och fått leverans av ND.
 
Fått tag på en matlåda från coops kök med
deras kåldolmar. Så himla goda!
 
Försökt hålla humöret uppe trots allt.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0