♥Veckans Stolthet/Glädje v.42♥

Hej på er!
 
Då var ännu en vecka över och denna har verkligen varit en utmaning men också fin på sitt egna lilla vis. Jag har till största del känt mig pepp och glad. Visst har jag haft några stunder av ångestattackar särskilt i fredags och söndags men annars har även ångesten hållit sig någorlunda borta under veckan. Däremot har vädret varit allt annat trevligt då det har varit både regn/molnigt och iskalla vindar utomhus. Men det är tur att jag har min älskade fodrade regnjacka när man tvingas ut i vädret för möte eller vårdbesök. Här kommer i alla fall fem saker jag är tacksam/stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Äntligen kunnat ha en far och dotter lunch
med min älskade far.
 
Pysslat med julgransdekorationer.
 
 Fått efterlängtad massage av axlar/nacke.
 
 Jag härda ut en plågsam natt för att slippa vända mig till akuten
och istället vänta in till vc öppnade.
 
Enormt tacksam för att ha en pappa som inte tvekar en
sekund på att rycka ut mitt i natten när dottern har panik.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0