♥Veckans Stolthet/Glädje v.43♥

Hej!
 
 Så var ännu en vecka över och denna har varit ganska okej. Jag har visserligen haft en del på schemat men till mesta dels för mitt välmående som massagen och akupunkturen. Dem tillfällena var så efterlängtade för att få lätta på spänningarna. I övrigt har ångesten hållit sig ganska borta under veckan och jag hoppas det förblir så även kommande tiden nu som ska spenderas på ön. Jag ska äntligen få lämna stan för en vecka på landet. Men här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/tacksam/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Kommit ut i friska luften liten.
 
Jag och min guddotter har haft en alldeles egen
kväll tillsammans.
 
 Fått tag på ännu ett par grymma leggins som är fodrade
med Fleece.
 
 Känt mig så oerhört glad.
 
Bokat en efterlängtad mini tripp om 2 veckor.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0