Min akupunkturbehandlingen gick sådär...

Tjo!
 
I tisdags var det änligen dags för mitt efterlängtade vård besök på rehab och jag var minst sagt nervös då jag skulle få en ny person denna gång. Men jag hade dock förhoppningar om att ändå få en påfyllnad av akupunktur då det nu gått ett par månader sen sist och ja akupunktur fick jag fast en annan form av det då min nya sjukgymnast inte utför tradionell akupunktur. Men då jag inte ville slösa bort besöket beslöt jag mig för att testa den formen av akupunktur just den sjukgymnasten utför.
 
En väldigt märklig känsla när personen stack mig på ca fem punkter nacke/hals och jädra vad öm man var efteråt. Det var inte alls den där avslappnade känslan i axlarna som jag får av vanlig akupunktur och trots att det gått över 2 dygn nu så är jag fortfarande super öm och kan inte ens vidröra området. Så jag vet inte riktigt om denna form av akupunktur var för mig men det är något jag och min sjukgymnasten får diskutera om 2 veckor när återbesök är inbokat. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0