11 Augusti 2009

Tjoo på er<3

I natt bestämde jag och mamma att hon skulle väcka mig klockan 09:30, men då prata hon i telefon så jag blev inte väckt fören 10 i morse och då stod frukosten på bordet. Å jag åt en macka sen vila jag lite eftersom jag ofta e illa mående på morgonen. Efter det fråga jag mamma om hon ville spela spel men hon hade inte tid så då börja jag å pärla några fina magneter till kylskåpet hos pappa. Vid 13:00 var det lunch dags Köttbullar... sen vila jag en stund precis som jag ska göra efter varje mål, efter 1 timme börja jag pärla vidare tills pappa kom hit och skulle såga då ville jag vara med å hjälpa till eftersom det ska bli min hylla, sen pärla jag tills det var kvällsmat. Efter maten fick jag andas in ånga, lite obehagligt men ganska skönt efteråt, man blir ganska svettig av det med så fick gå in å duscha av mig lite snabbt, passa även på att borsta tänderna medans jag ändå var i badrummet. NU sitter jag har och skriver till alla er om min dag men snart e det dags att flytta in min dator till sovrummet för i morgon kommer det besök hit och då får inte min dator stå i vardagsrummet.
 Nu på kvällen har jag haft jätte ont men jag hoppas det går över tills i morgon iallfall den värsta smärtan.



GULD STJÄRNA till mig, har ju ätit alla mina mål idag.


Pärplattorna:


Puss & kram på er alla<3<3<3// Prinsessan Jenniey<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0