15 Agusti 2009

Morsning korsning=)


I natt vakna jag flera gånger av strålande smärta från bröstet ner i vänster arm, på morgonen när jag vakna orka jag inte ens gå upp så jag la kvar i sängen och sov till det var lunch dags, då pappa kom och hämta mig, han fick även hjälpa mig att klä på mig eftersom min vänster arm inte har någon kraft. Idag fick vi grillar dansk fläskfilé med potatisgratäng, det var jätte gott, men jag hade inte så stor matlust som jag bruka så det var svårt att få i sig mer än lite potatisgratäng och 2 bitar fläskfiléer. Sen låna jag pappas dator och logga in på BDB och msn. Efter en stund tröttna jag och gick ut till mitt rum och spela "Pinball" en stund sen fixa jag med en film jag håller på att göra, då fick jag ett sms av min pappa att det var kvällsmat, efter det såg jag på "skokartongens hemlighet", under de 30 minuterna som var innan sommarkrysset skulle börja läste jag gamla Julia tidningar som jag fått av min syster på mitt rum. Sommarkrysset idag var ganska lätt. Nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart sätta på någon bra film som jag kan somna till. Hoppas ni har haft en bättre dag än lilla mig!

Saknar Min StoreBroror<3<3<3

  

OM DINA ÖGON ÄR FYLLDA AV KÄRLEK SÅ KOMMER INTE TÅRAR SPELA NÅGON ROLL


Mår inget bra:

 

Puss & Kram på er<3<3 // Prinsessan Jenniey<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0