16 Agusti 2009

Hejj=)

  

I morse vakna jag ganska tidigt för att packa lite för idag åker jag hem till mamma igen.

Hela förmiddan fram till middag har pappa byggt taket på den nya altanen. Jag själv har inte gjort så mkt idag bara tagit det lugn som man ska göra när det e sabbat, tog lite kort på fina tavlor. Under bilresan blev pappa fika sugen så vi stanna på McDonald's i Lidköping och köpte glass. Sen åkte vi på den nya E20 bara för vi skulle till min mormor och hämta kräftor och blomkrukor. När vi kom hem satt min bror lukas 15 år och spela dödaspel för 18 åringar, mamma var inte alls glad över det, eftersom min bror e som han e. Jag somna ganska sent som vanligt.


Jag innan vi åkte:



Glass:

  

Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0