18 Agusti 2009

Morsning korsning vännen!!

  

  

Mamma kom inrusande i morse och väckte mig för at fråga om jag ville gå OP på västerhöjd, då kom tårarna jag vill inte gå i stor klass med tanke på min infektionskänslighet, men i stället bestämde vi att vi skulle komma på möte och bestämma det på torsdag. Jag och mamma gick ner tidigare för att låna en ny bok men då hade biblioteket stängt så vi satt i väntrummet hos tandläkaren i över 40 min, inte så speciellt kul, väl inne hos tandläkaren gick det bra och snabbt, pappa kom och hämta hos utanför sen för att skjutsa hos till Elin´s esplanad, där hitta jag min bh jag letat efter och vi hämta även ut mina mediciner... När vi hade shoppat klart gick vi till McDonald's så jag fick äta innan vi GICK hem. När jag kom hem var jag helt död det kändes som jag skulle kvävas, efter ett tag så somna jag till en stund innan mamma väckte mig för att se på tv. Under kvällen tog vi det bara lugnt tills det var läggdags men jag hade svårt å somna så mamma la in till mig en stund, tills jag börja få ont i mina ögon, då gick hon och bara några min efter det somna jag som en stock, men vakna tyvärr redan efter 1-2 timmar.

jag gråter:



Puss & kram på er<3<3// prinsessan Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0