23 Augusti 2009

Heej på er Alla!

  

  

I morse vakna jag tidigt för jag ska iväg till skara sommarland, så blir hämtad klockan 10. Idag hade jag svårt att få i mig frukost men det beror nog på nervositeten, Annars mår jag ganska bra idag till skillnad på de tidigare dagarna. Väl inne på skara sommarland kom glädjen trots att det var kallt så jag hade 2 tröjor på mig, vi bada inte eftersom det blåste mkt och så men vi åkte karuseller och kolla på en teater om pirater som var jätte rolig, när jag kom hem somna jag efter några timmar, Nu orkar jag inte skriva mer om vad som hände idag...

Hoppas ni hade en bra<3


Teatern:


Bra dag:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0