29 Augusti 2009 Matfestival=)

Hej på er alla!

 Idag vakna jag med kramp i hela kroppen och kände mig riktigt trött och hängig så vet inte om jag orkar åka till Matfestivalen idag.  Sov en stund på soffan innan jag börja göra i ordning mig för att åka till stan och äta och vara med min kompis. Vi hade ganska kul vi var i kyrkan och sen kolla vi runt lite, tyvärr så var det för kallt för mig så jag frös jätte mkt så ville åka hem, men på måndag träffas vi igen. Väl hemma tog jag det bara lugnt spela lite spel på datorn och sen kolla jag på bilder. Jag hade väldigt ont i kroppen när jag kom hem så gick och duscha sen massera mamma hela mig, eftersom jag frös så mkt så gick jag och la mig tidigt men sömnen vara inte länge innan jozzan kom hem med en skrikande Elwiirah. Väl efter 1½ timme somna hon med och då kunde jag somna om, men jag tycker det e taskigt av jozzan att komma hem så sent med Elwiirah när folk sover.

Kyrkan:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0