4 Augusti 2009

Hej på er=)


I morse ringde min klocka halv 10 då gick jag upp och kläda på mig starta datorn och ja det jag brukar göra. Vid 11 drog vi inte till stan jag å mamma för att äta på Valle restaurangen (stekt fläsk med löksås), mums, mkt gott jag å nästan upp allt som fanns på tallriken förutom fettet, blää... Sånt gå ju bara inte äta. Efter det var jag med en kompis på stan sen gick vi hem till henne och kolla lite om Skarasommarland sen spela vi X-box "kung fu panda spelet, ass kul=) Efter det gick vi upp och spela Backpacker, det var också kul så mamma ska köpa det. Jag och min kompis gick ner till Kvantum och gick in på Ge gåvan och kolla lite en gick vi in på ica å handla schampo och balsam till mig sedan gick vi till Konditori Princess och köpte varsin chokladboll för dom e så goda där:) sen ringde jag för att bli hämtad då gick min kompis hem då passa jag å mamma på att ta en fika på Konditori Princess igen för min del, hehe jag e iallfall inte rädd för att bli tjock=) sen åkte vi hem och då gick jag in å duscha medans mamma brodera klart min tavla sedan kolla mamma på allsång på skansen medans jag halv sov på soffan. E ganska trött och har ont=( Jag har även vägt mig idag å jag har gått upp flera kilo=)e ganska stolt över mig själv att jag nåde mitt mål med sommarlovet. Äntligen känner jag glädje för att äta utan att få ångest efteråt. Dags för mig att sova nu har en lång resa i morgon.


Ett stort Grattis till Benjamin som fyller 6 år idag=) <3<3<3

Benjamin:


spel:

Jag börjar bli trött:


Puss & kram på er alla<3<3 // Prinsessan Jenniey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0