5 Augusti 2009

Heej!


I morse gick jag upp halv 9 och startade datorn och fixa en sak, sedan åt vi frukost. Sen var det dags för den långa resan mot Jönköping för vi skulle till Ikea. Resan var tråkig och jag sova typ halva vägen tills vi skulle fika på ett café i Mullsjö, ganska gött att få nått i magen. Sen var det en bit kvar innan vi var på Ikea. Väl inne på Ikea hitta vi allt som jag skulle ha förutom bokhylla men det ska jag å pappa bygga en själv=) det gick ganska fort där inne, handla bl.a. en rosa kruka och massa ljus och sådant till mitt rum på Kållandsö. Sen åkte vi bil till u-hamn för att äta på en dyr restaurang och sen för att hämta min lillebror hos min syster. När vi väl kom hem till henne så hade inte ens lukas packat ihop sina saker eller nått och jozzan sa att vi skulle åka på picknick... och min enda tanke var, "nej jag vill hem" så mitt humör var inte på topp så jag var trött och sur på att jag inte fick komma hem med en gång. Sen när vi skulle packa in lukas dator börja det regna och då var vi tvungna att vänta tills det lugnat sig. På hem vägen sov jag och min bor sov på min axel, så hade ganska ont i nacken sen. Hemma så gick jag in å duscha håret sen gick jag å la mig.


För ett årsen var jag i Norrköping<3

Ett stort Grattis till Anton som fyller 18 år idag<3<3<3

Elwiirah får se mig:


Huvudvärk:


Puss & kram på er<3<3// Prinsessan Jenniey<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0