8 Augusti 2009

Tjoo vännen!


Idag är Elwiirah 4 månader gammal. Hon börjar bli en stor tjej. i natt var en kompis här på besök och vi kolla på film och sen var vi på promenad sen kolla vi på en film till men då somna han/hon men inte konstigt åkte 2 timmar hit för att få vara med mig ett par timmar sen åka hem igen. När väl han/hon åkt hem så sov jag tills min mobil ringde å jag skulle upp för att göra i ordning mig för min killkompis skulle komma på besök under dagen fram till 22:00 ikväll. Han ringde 10 min innan jag skulle till min buss att han missat bussen så kommer om 2 timmar. Det kändes nästan lite skönt för då han jag sova en stund till innan jag behövde åka till stan och hämta honom på resecentrum. Väl inne på resecentrum så träffa jag en gammal vän så vi prata lite innan min killkompis kom och vi gick upp till stan för att försöka hitta en bra parfym till mig. Men som vanligt hitta vi ingen som lukta gott. Hemma så retades vi med min lillebror och spela spel, lyssna på högmusik. På kvällen åkte vi in till stan så att jag kunde lämna honom på rätt buss innan jag åkte hem igen. Hade inte min bror vart hemma hade jag inte kommit in. Portlåset e sönder så efter den har låst sig på kväller kommer ingen in inte ens den som har nyckel. Efter 1 i natt somna jag som en stock, Ganska skönt.

 I´m a star.

The stars make me
happy.

The glittery stars shines for you.



Puss & Kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0