14 Juli 2009

Heej!


Det här är mitt första blogginlägg här=)


I natt sov jag ingen vidare pga. förkylningen så i morse gick jag upp ganska sent typ vid 11 tiden eller nått då jag hörde Elwiirah min syster dotter gråta. Jag gick upp så sent så skippa jag frukosten eftersom jag trodde vi skulle äta som vanligt vid 13:00 men så blev det inte alls, så istället gick jag å min syster en promenad med Elwiirah i barnvagnen tills hon somna. Pappa håller på att bygga som vanligt och farmor målar så ingen hade tid att laga mat.  Efter Promenaden var jag så trött så gick in på mitt rum och sov lite tills Maten var klar idag åt vi lite rester sen igår men det var jätte gott=). Eftersom min bror tröttna redan efter första natten på Elwiirah så han har tänkt sig att Tälta ett par dagar. När han väl hade fått upp det så spela jag och larz Badminton en stund men det blåste lite så det gick ingen vidare, så min bror råka skjuta upp den på lillstugans tak och fick gå å hämta en stege då passa pappa på att fråga om det var mkt skräp i stupbrännan. Så börja de två rensa stupbrännan och jag gick till mitt rum och kolla på en Naturfilm, jätte intressant och redan efter halva filmen somna jag. När kvällsmaten var klar kom mamma in te mig.

Jag sover:
Sjuk...

Elwiirah lycklig<3:
Elwiirah<3


Puss & Kram //JéNnIéY



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0