15 Juli 2009

TJOO!!

I natt sov jag jätte dåligt hade ganska ont, Väl när jag vakna vid 9 så åska det ute, och alla var inne i stora huset för utom jag, ändå e det jag som e räddast för åskan och mamma som lovat att komma ut till mig och pyssla om mig idag bara för jag är sjuk kom aldrig inte fören åskan typ hade slutat då kom mamma ut och hämta mig för då var det frukost dags för mig. sen gick jag ut å la mig igen=( mår inget bra idag har väldigt ont i vänster armen (ingen kraft alls i den) och i natt upptäckte mamma att jag hade feber också, så jag är ganska trött och hängig idag. Elwiirah har vart lite gnällig idag men annars har det vart ganska lugnt här=)  jag sov tills det var lunch (pannbiff med potatis och brunsås). Mkt gott=) just nu håller jag på att blogga men ska nog snart ut å sova igen. Pappa ska snart åka till stan och stor handla och Larz sitter å spelar som vanligt, vad dom andra gör vet jag inte.  Nu ska jag gå ut till mitt rum och se på film och sova en stund.


sjuk fortfarande:
sjuk

ROSEN:

Puss å kram// JéNnIéY


Kommentarer
Joakim

Hej!

Det va tråkigt att du inte mår bra idag:( men hoppas det blir bättre snart :) kram

2009-07-15 @ 19:01:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0