16 Juli

Natten var ganska bra, men jag vakna tidigt av Elwiirah men men det e bara å somna om och försöka låsas som du inte hör henne. Vid 10- tiden vakna  jag igen och gick upp och käka frukost då frågade mamma mig om jag ville följa med till stan och stor handla. Självklar ville jag följa med behöver komma ut lite. Väl inne i stan så åkte vi till sibylla och käka för mamma var hungrig och lilla Elwiirah med så jozzan fick amma henne. sen åkte vi till Hjärtbergs å storhandla. Elwiirah skötte sig bra det var ganska tyst., men det e så trångt i den affären så det e svårt att ta sig fram med barnvagn och så, men det gick ganska fort medans mamma... stod i kassan så gick jag å syrran + Elwiirah ut och kolla på kläder och skor och när vi kom tillbaks var dom klara och gick till bilen jag och mamma gick till Apoteket för att köpa Anti men det var så lång kö så vi strunta i det istället. Elwiirah somna fort på hemvägen och jag var trött och ville med sova men när vi kom hem var det matdags (PAnnkakor med sylt) mkt gott det var ju farmors pannkakor. På kvällen hade jag ganska ont och orkar inte göra så mkt, mamma var ganska mkt med mig för jag grät och ville hem te stan, sen var det kvällsmats dags och sen borsta jag tänderna och gick ut te mitt rum och kolla på film och somna=)

Elwiirah:


JAg:



Puss & kram// Jenniey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0