17 Juli 2009

Heej=)

Idag har jag haft en ganska bra dag trots febern och smärta. I morse vakna jag flera gånger och till slut orka jag inte sova mer då sms:a jag mamma att jag ville ha frukost på sängen och bara efter 10 min kom den=) och idag lova mamma att bara vara med mig och det har hon hållt ganska bra. för första gången på dom har 3 dagarna har jag orkat vara vaken hela dan utan att sova middag:) det har vart varmt eftersom solen vart framme mkt  och även det styrde vår mat så idag fick det bli sallad te lunch och nu på kvällen ska vi grilla=) Har spelat lite spel med mamma och sparkat boll och målat massa fina teckningar. Elwiirah är ganska hess idag så hon har inte skrikit så mkt så det har vart jätte lugnt och skönt idag. pappa och farmor var i stan in morse och handla stupbränner och lite sånt och sen fika dom sen åkte pappa och peter till stan och skulle handla lister men det glömde dom.... snart ska vi äta kvällsmat sen ska jag ut till mitt rum och se på film/ sova=)

Finns på mobilen om det e nått=)

spel:


=):


Puss & kram<3<3<3 // jenniey


Kommentarer
Joakim

Hej kompis , roligt att du har haft en ganska bra dag :) det har varit soligt och fint dom sista 3 dagarna här:)vad målar du då för teckningar ?

2009-07-17 @ 18:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0