18 Juli 2009

Heej mina underbara vänner=)

i morse hade jag så ont och e stel så kan inte röra min vänstra arm och har ont i lederna:( idag har det inte hänt så mkt har mest spelat kort med mamma och min syster eller snarare bingo och nått annat billigt spel från sibylla, men har även hunnit skriva klart min berättelse=) eftersom jag inte sovit middag idag så  börjar jag bli lite små trött nu. Men men... Dagensmat fick bli kött och potatis min favorit=) mkt gott:) Var inne på mitt rum och sjöng lite för att få upp mitt humör inför kvällen:) om 10 min börjar sommarkrysset sen ska jag ha kul i mitt rum igen;). Just nu sitter min syster och spelar BF och alla andra ser på en Delfin-film förutom farmor för hon diskar stackaren.  jag hoppas att alla mina vänner har det bra=)  Saknar dej AmAnDa<3<3<3

Jag vill inte förlora dej! jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dej.<3<3<3<3

Elwiirah<3:


jag i mitt rum:


Min teckning jag måla igår:


Fler bilder finns på BDB=)

puss & kram<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0