23 Juli

HeEj!<3

Idag vakna jag med världens Smärta i bröster=( Till frukost fick jag hemma lagad Hallonkräm:) mums.  idag har jag vart ganska hängig pga smärtan i bröstet och idag skulle min  mamma åka borta så innan hon åkte massera hon mig sen somna jag, men jag kände pussen på kinden och hörde henne viska hejdå i örat innan hon gick. jag har bara tagit det lugnt idag. Larz var på bio med tobbe förut och undertiden duscha jag och kolla på film och baka kakor:)  jag åt  bara 3 ägg till kvällsmat:( Nu ska jag sova börjar bli yr.....


 kakorna:


Sprid glädje! LEE!!!<3


puss & kram<3<3<3<3 // PrinsessanJenniey


Kommentarer
Joakim

Hej ,tråkigt att du hade så ont igår :(

men jag hoppas du mår bättre idag :)

2009-07-24 @ 18:53:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0