24 Juli

Tjo vännen<3


I morse vakna jag ganska sent och det första ja kolla efter var min bror men han la inte i sin säng utan tvärsöver dubbelsängen. Jag väckte han eftersom vi skulle till stan å handla och fixa mina glasögon. Vi han precis med bussen.=) väl inne i stan var det massa med folk som det brukar vara på en fredag. Väl när vi kom hem så trodde jag min bror skulle börja med maten med det gjorde han inte han spela. Sen gick jag ner för att köpa comviqkontantkort till Larz. Väl i affären möte jag Malin (min bror klasskamrat) och sen följde hon med mig hem. Eftersom jag e van vid att äta vid 13:00-14:00 så börja jag bli yr och svimfärdig när klockan var 5 och min kompis var tvungen att gå hem. Jag gick å la mig på soffan tills maten var klar (köttbullar med makaroner) under tiden jag åt börja jag få bröstsmärtor som gjorde ass ont.  Hela kvällen la jag på soffan å grät av smärtan. vid 3 på natten somna jag men vakna ett antal gånger efter det och min bror somna inte fören efter 06:00:(

Malin:


Vaktmästare som leker:



Puss & kram på er<3<3 hoppas ni haft en bra fredag=) //Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0