25 Juli 2009

TJOO!

i morse vakna jag tidigt så gick upp och fixa frukost, min lillebror sov fortfarande.  Jag lät min bror sova eftersom jag viste att han gick å la sig efter 6 på morgonen.  jag var ganska trött och svag i kroppen så orka inte göra så mkt. Vid 15:00 gick jag in för att be min bror laga mat och då fråga han om jag kunde hjälpa till, ok då.  Vi laga Tacos:)  Efter vi hade ätit var jag tvungen att vila för hade så ont:( annars har dan vart ganska slapp och skönt. På kvällen kolla jag på sommarkrysset och sen på massa filmer med larz tills klockan var typ 02:00 då min bror skulle gå te statoil:) Saknar mamma lite:( men hon kommer ju hem i morgon:)

Mina egna kryss:


puss å kram // Jenniey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0