26 Juli 2009

Tjabba tjena hallå=)

I morse vakna jag en halv timme innan mamma kom hem så det var upp och städa lite sen väckte jag min bror pricis innan handtaget trycktes ner:) Det första mamma säger när hon kommer in "oj dom sover än" ja om det vore så skulle inte jag svara med "aa". Sen sa mamma at hon skulle ut å äta så jag å larz fick fixa mat själva och att när hon kom hem igen så skulle vi åkte till mormor för hon fyller 66 år idag. Larz skynda sig ner för att köpa med mat hem och vi käka som vanligt med att se på tv. När mamma kom hem så hade min söndas film börjat så då kunde vi inte åka fören den var slut, men det gjorde nog inget för mamma  eftersom hon hade tvätt hon skulle hänga upp. arz följa med till mormor och morfar på ett vilkor om han fick dra te Daniel efteråt. Väl hos mormor gick det bra. mkt god tårta och kakorna, mums. Det var nästan kul att åka till dom, för jag träffar inte dom så ofta. nu är vi hemma igen och jag mår ganska bra fast har lite ont i vänster arm.


fika:


=)


puss kram// Jenniey


Kommentarer
Joakim

Hej Grattis i efterskott till din mormor :)

2009-07-28 @ 18:38:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0