27 Juli

TJoo:)

Idag vakna jag tidigt och var ganska pigg, Har inte gjort så mkt idag. Mamma var i stan och gjorde ärende och när hon kom hem laga hon mat (Kycklinglåda med Ris) undertiden kolla jag på film, fast kommer inte ihåg var den hete. Igår åkte min kusin på semester så har inget att göra utan får hitta på nått hemma. Igår fixa mamma med att ringa till skolan och se om ja kommit in på sk**de praktiska OP=) och visst har jag gjort det men kanske inte kan läsa klart Engelskan det beror på om Kommunen har pengar till det. Så det känns kul. Innan vi skulle kolla på Lotta på liseberg så duscha jag håret så det skulle hinna torka innan jag skulle somna, ganska myisigt jag somna med datorn på men men jag stängde av den sen när jag vakna igen:) Idag Är det 10 månader sen min Syster gifte sig=)

Saknar dej AmAnDA<3<3


Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT!


En gammal bild på mig, när jag skulle gå på skoldansen i 9:an:)


Syrran och jonte på bröllopet:


Puss & kram // Prinsessan Jenniey<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0