31 Juli 2009

Heej på er alla<3<3<3


Idag vakna jag av att det blåste och regna mkt ute så jag gick upp ganska lagom och käka en rejäl frukost som vanligt nu förtiden " en tallrik yoghurt och 2 mackor med leverpastej på, ett glas juice och ett glas mjölk. Sen gick jag ut till mitt rum och sjungde lite medans pappa skulle till stan å handla. Mina ögon ville vila lite så jag sätta på filmen Ice Age då kom farmor in och kolla till mig, eller ja hon blev rädd när jag vända mig om för hon trodde jag var i stan med pappa. Regnet slår mot fönsterbrädan och vinden hörs och det e kallt i rummet. När filmen var slut var det mat dags Pannkakor och hallonsylt som farmor gjort, Mkt gott. Efter det satt jag lite vid datorn en stund sen kolla jag på tv, innan jag gick ut å sjungde en stund innan vi skulle äta kvällsmål, sedan kolla vi på bröllop och jäkelskap. Skit kul. Klockan bara rusa i väg av min underbara dag och det var åter igen dags att gå ut till mitt rum å satta på en film "polarexpressen" innan jag kunde somna i lugn och ro trots att det blåste ner saker utanför.

Hoppas ni med har haft en Underbar dag som mig.



 

svårt å vakna:


Regnar mkt:


Puss & kram // Prinsessan JéNnIéY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0