4 Oktober 2009

 

Tjo=)

 I natt sov jag ännu bättre. Men kroppen känns lite stel och har lite ont i halsen med. Väl inne i stora huset var alla vakna, pappa fixade frukost åt mig eftersom jag inte orkar bara mjölk och sånt själv ibland. Mina kraftiga bröstsmärtor har blivit allt värre känns det somL inte så kul, tappar ju all fokus på skolan pga. allt annat som kommer i vägen. Nämen nu vakna Lilla Elwiirah<3 Äntligen händer det nått. Jag fick mata lilla Prinsessan ganska gulligt. Om några timmar ska jag åka hem till mamma igen, vill inte men måste, ska ju tbx till sjukhuset i veckan. Elwiirah busar lite med mig… På vägen hem till mamma ville jag till mormor och morfar för jag var kaksugen. Väl hemma i Skövde fick jag ångest och bröt ihop i duschen, kanske inte det bästa stället att göra det på men men. Vet inte om jag ska till skolan i morgon för att jag har haft kramper nu på kvällen. Dags för lilla mig att sätta på en film och försöka somna.

Elwiirah busar: 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 13:49:09
URL: http://beloni.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0