7 Oktober 2009 Ge upp eller kämpa?

Jag har vart sjuk dålig länge nu har knappt orkat vara i skolan de senaste veckorna, funderar på att hoppa av. Alla mina mediciners biverkningar gör det värre dessutom har jag börjat få ont i Levern vilket gör att jag kanske måste sluta med dom och det lär göra mig svag och tvingas plågas med all smärta, vet inte om jag orkar det:'( Kanke lika bra hoppa av skolan men samtidigt känns det bra att komma till skolan för att ha kul och träffa vänner. Det sägs ju att det e bra att leka sig frisk, vet inte om det stämmer men det får mig glad iallfall tex. pussla eller måla...=)
Har bara en riktig vän kvar hemma känns det som, vet inte vf alla dissar mig helt plötsligt när jag behöver dom som mest. Denna veckan har vart tuff har känt mig ensam och mamma har stängt in sig å gråtit, hon känner sig värdelös som mamma för att hon inte kan få mig må bra.



Ska jag fortsätta kämpa eller bara Ge upp?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0