11 September 2009

Tjo=)

 I morse vakna jag av att mamma stod i köket å diska. Idag känner jag mig lite bättre i kroppen än dagarna innan. Ska se på film nu men vet inte vilken. Idag var larz e i skolan så jag hade mamma för mig själv. Till middag blev det pyttepanna, det var jätte gott efter det så gick jag och mamma en kort promenad. Dagen har vart ganska bra trots att jag e sjuk. Enda sen jag börja bli sjuk har mitt liv förändras en hel del. Just nu vill jag bara ha tbx så som det var innan. Nu på kvällen hade jag och mamma myskväll framför Tv, efter det sen somna jag. Känner mig ensam och dissad av alla, hoppas ni förstår att jag behöver er.

Nån som vill komma?
 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0