15 september 2009

Tjo

I morse vakna jag av klockan som vanligt, tog en macka till frukost innan jag rusa till bussen. Skoldagen har vart ganska bra har haft 2 riktiga Engelska lektioner och som vanligt på tisdagar så slutar vi halv 12 så dagen var kort. På bussen hem satt jag och fundera på vad som skulle ske på sjukhuset och om jag någonsin lär bli frisk igen eller inte… Hemma la jag mig och sov en stund med musik på för att försöka slappna av från min nervositet men det gick inget bra. När vi hade ätit tacossallad skjutsa pappa mig och mamma till sjukhuset väl i väntrummet så börja jag nästa gråta så nervös var jag för det känns som jag aldrig kommer få ett svar på varför jag mår som jag gör. När jag fick träffa läkaren släppte nervositeten och jag fick prata ut om allt. Jag har fått smärtstillande för att lindra smärtan lite fick ta en massa blodprov med så mådde lite illa efter det men det gick över sen när jag kom hem. Som belöning fick jag Klistermärken av mamma som vanligt. Nu ska jag försöka sova lite för at orka med skoldagen i morgon med.

=):
 



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0