16 September 2009

Hejj:D                  

      Grattis på födelsedagen Jozzan och Matilda<3<3

Idag e det en lång jobbig tråkig skoldag.  På morgonen e det ganska kallt nu så jag tog på mig vinterjackan innan jag ännu en gång fick rusa till bussen för att inte missa den.

Efter skolan gick jag och mamma en liten promenad innan hon skulle laga mat. Har haft en ganska bra dag idag trots att jag haft ont. Ikväll ska jag börja på en ny medicin men biverkningarna man kan få e många, så e lite orolig. Efter vi har kollat klart på teven kom min bror hem och börja steka ägg, då bad jag han fixa en till mig med. Ska sova nu e trött och yr. Idag fyller både jozzan och Matilda år. 

Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Jozzan,
happy birthday to you!
Grattis på födelsedagen mina underbara syskon <3



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0