18 September 2009

Tjo ännu en dag=)

I morse vakna jag och var riktig yr och illa mående så har nog börjat få biverkning av medicinerna. Just nu vill jag bara bli bra igen. Som vanligt sprang jag sista minuten till bussen. Idag skulle vi samlas på biblioteket bara för vi skulle se på film ”I taket lyser stjärnorna” den var jätte bra sen hade vi rast i 40 min innan vi skulle ha en kort lektion innan lunch. När jag väl kom hem från skolan så var inte mamma hemma så jag ringde henne och det visa sig att hon hade åkt iväg och kommer inte hem fören på söndag, först blev jag glad över att få vara hemma själv sen kom rädslan för att nått skulle hände speciellt nu när jag börjat på nya mediciner för smärtorna i lederna. Vid 19:00 börja jag laga mat det var jätte gott med kyckling, nudlar, broccoli. Som vanligt när jag är hemma själv så brukar jag ta det lugnt och göra det jag helst vill göra. Jag försökte plugga lite med men det gick inget bra så jag skit i det tillslut. Saknaden av min syster är stor längtar tills jag får träffa henne igen. Nu ska jag nog ta en skön varm dusch sen ska jag sova.

Bio time:


mat:
 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0