19 September 2009

Heej på er!

Vakna tidigt idag för att hinna med mkt under denna underbara dag som jag ska ha. Direkt när jag gick upp från sängen gick jag till kylen och tog fram frukost, ja tro eller ej men jag käka frukost utan problem, det kan vara för jag ska orka städa idag sen när jag suttit vid datorn och kollat på massa program på SVT-Play. Äntligen e det dags att städa lägenheten. Först dammsuga överallt sen damma och sedan skura golvet. Jag hoppas mamma är nöjd sen när hon kommer hem, vem vill att någon börjar städa om när man vart snäll och städat i flera timmar för att få det bra innan födelsedagskalas. När jag äntligen var klar med städningen gick jag in och duscha sen rusa jag till bussen för att åka till coop för att köpa min favorit tidning. När jag gick ut från affären tänkte jag så här ”snart går nog bussen hem” men jag gick inte snabba det för det, jag tog det lugnt, så självklart missa jag bussen med 30 sekunder. 15 min innan nästa buss kommer lika bra att gå hem. Så jag gick i lugn och ro och det var så skönt fast det var riktigt varmt trots att det blåste lite. Jag kom hem 2 min innan bussen hade kommit till den busshållsplatsen jag skulle ha gåt på. Kände mig ganska nöjd med att gå så långt trots min ledvärk. När jag kom börja jag laga mat till mig själv sen kolla jag på någon film på ettan undertiden jag åt ”köttbullar och makaroner och hemma gjord brunsås”. Mums var gott det var.  Har lite små tråkigt nu någon som har lust att komma hit under kvällen??

Mina favorit skor:


lilla jag:
 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0