2 september 2009

Hallå på er!!<3<3

 I morse hade jag jätte ont men jag tänkte på att det e sista skoldagen för mig denna veckan så det e lika bra att dra till skolan. Väl i skolan så plugga jag Engelska som bara den, satt bland annat och översätta massa texter och det var jätte lätt, jag kanske får G i Engelska i år med lite tur. När skoldagen var slut åkte jag hem, väl hemma fick jag se att dom börjat lägga gräs på framsidan. Var hos tandläkaren en snabbis för koll om min tandställning satt bra och det gjorde den. Har haft väldigt ont idag så har bara legat och vilat och försökt samla kraft till att orka duscha, efter mkt om och men gick jag in och duscha håret. Mamma fick borsta det sen för jag har så ont så orkade inte. Nu på kvällen har jag snackat med Min Under bara storebror<3<3<3 till kvällsmat fick det bli Nudlar fick i mig ungefär hälften. Vid 23:00 gick jag och la mig och efter ca 30 min somna jag.

Älskar Mina Syskon så mkt att det finns inga ord att beskriva det med<3<3

Sjuk:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0