25 September 2009

Hej=)

 Idag trodde jag att jag mådde tillräckligt bra för att dra till skolan men redan på väg på bussen kände jag mig yr och såg suddigt men jag åkte iväg till skolan ändå. Väl i skolan mådde jag illa och efter första lektionen gick jag ner till skolsköterskan. Och kolla blodtrycket som var lite lågt så hon bad mig åka hem och vila eller att vila i vilorummet men jag tänkte det e lika bra att åka hem innan jag svimmar. Min mentor ville la helst skjutsa hem mig men jag sa att det var okej å att jag klarar gå till bussen själv. Vist kunde jag det men det gick vingligt och jag fick stanna flera gånger å vila för att inte svimma. Den känslan var riktigt skrämmande, väl hemma vänta en orolig mamma med. Jag bad henne låta mig vara så gick jag in till min säng och när jag la huvudet på kudden somna jag med en gång och sov i 4 timmar innan jag blev väckt för att vi skulle åka och kolla på #####. Efter det käka vi lite mat. Innan det var helkväll för mig och mamma framför teven.  NU ska jag sova för natten hoppas bara jag inte drömmer någon mardröm.

sover: 


mat:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0