26 september 2009

Hej hej=)

I morse gick jag upp vid halv 10 var ganska pigg då men hade mkt ont, Åt frukost själv framför teven. Försökte göra min Engelska uppsats klar men det gick inget bra till slut kom ilskan och jag rev sönder hela uppsatsen, sånt är livet, den var ändå inte bra. Har haft Mobilen på så har fått mkt samtal och så men det har bara vart trevligt. Har tyvärr vart osams med mamma lite idag, för att jag försvara min syster men det struntar jag i, hatar folk som ljuger som tyvärr min mamma gör ibland. Älskar min syster. Dagen har vart ganska lugnt och nu på kvällen har jag sjungt i 2 timmar innan det var dags att se på teven, men nu ska jag snart sova e ganska trött nu när klockan snart närmar sig 22:00.




Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0