29 september 2009

Hej hej.

Imorse hade jag jobbigt att gå upp från sängen, efter mkt om och men så kom jag upp och gjorde mig i ordning snabbt innan jag fick rusa till bussen. Väl i skolan hade jag bara Engelska hela dan ganska skönt men ändå jobbigt för har lite huvudvärk. På tisdagar slutar jag halv 12 så är hemma vid tolv och då sov jag middag en stund innan jag kolla på tv tills jag och mamma blev osams igen och jag gick till affären och köpte ett mobilsmycke bara för att stilla hungern eftersom mamma vägra laga mat fören min bror var hemma också. Idag hitta jag mina första solglasögon i ##### och dom fick jag när jag var 2-3 år=). Mellan 21:00-22:00 försöker jag sjunga mig glad och oftast funkar det. Nu på kvällen ha jag haft kramp i magen men det går nog över om ett par dagar. Saknar Lilla Elwiirah<3

Mina första solglasögon:


jag:

 

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0