3 September 2009

Tjoo!!

Nån som vill komma hit och lysa upp min dag?

Idag är jag ledig från skolan, tur är la det för kan knappt röra mig så stel och ont har jag. Har bara slappat, försökta plugga en stund förut men efter 10 min var jag trött och somna på soffan. Har gråtit en hel del idag pga. all smärtan kanske ska till Akuten i natt om inte smärtan ger sig snart. Mamma har inte gjort så mkt idag hon har mest försökt trösta mig. min lillebror är hos en kompis kommer nog hem vid 22:00 sen. Själv ska jag snart sova för orkar inte vara vaken mer. I morgon åker jag kanske till pappa beror på om ja ska till Akuten eller inte i natt. Hoppas alla mina klasskamrater får det bra på Nattvandringen i natt och att ni inte e allt för trötta i morgon.

Allt jag vill just nu är att få bli frisk!!

Sjuk:



Gråter:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0