6 September 2009

Tjoho!

Idag ska jag åka hem till mamma igen. Mår fortfarande väldigt dåligt så mamma måste ringa till min läkare i morgon om hon har tid, till frukost tog jag macka med leverpastej men åt två tuggor sen ville jag inte ha mer, min matlust e inte på topp just nu. Har lyssnat på min favoritlåt just nu ”I have a Dream”.

Har jätte ont någon som vill trösta mig?


Sjuk:

 

En bit av "I have a Dream"

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
Ill cross the stream - I have a dream...


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0