9 September 2009

tjoo!

Idag är det 090909=)

I natt sov jag inget bra vakna flera gånger och hade jätte ont. Idag ska jag ha fotografering i skolan så det e la lika bra att gå till plugget då. Har jätte ont så gick hem efter fotograferingen tog med mig alla läxor som jag missat nu när jag vart borta från skolan en vecka. När jag kom hem kolla jag på film med mamma och sen somna jag tills det var middag. Idag kom även brevet jag väntat på nu ett tag. Har fått en tid till sjukhuset 15 september… Äntligen! PÅ kvällen var det lugnt hemma som vanligt och jag sov mest eftersom jag har ont. Kommer nog inte till skolan i morgon. Har gått ner mkt i vikt så nått är det som inte stämmer. Efter kvällsmaten gick jag å la mig för natten, men hade jätte svårt att somna så fick ringa min kompis så han fick prata med mig tills jag nästan somna.

min kalender: 


Saknar Elwiirah.

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0