ett underbart sommarlov<3

Heej på er<3<3

Ja snart e sommarlovet över, men men vad gör det jag har haft det jätte bra i sommar, både glädje och tårar, men framför allt har jag mått väldigt bra speciellt mellan juni-juli, kanske var det varmen som gav mig kraft att orka, eller iallfall nästan, har la haft lite ont då och då, men det har gått över snabbt vilket har vart väldigt skönt. Nu e det höst och kallt och jag har väldigt ont, men min glädjespridare löser det bekymret. Idag var vi i leksaksaffären och köpte tvillingdockor till Iaah, annars har det inte hänt så mkt, imorgon ska vi gå till aspö om det e fint väder så Elwiirah får kolla på kaniner och så och på lördag ska jag vara med en kompis i stan, för det e medeltidsmarknad då.

Jag vill tacka mina underbara vänner som har stöttat mig i sommar<3<3 Lär aldrig glömma er<3<3

Iaah med hennes nya tvillingar:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Marcus

naaw =) så söt

2010-08-16 @ 18:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0