En hyllning till 2 barn<3<3



varje gång jag ser klippet/filmen jag gjorde när jag mådde som sämst, kan jag inte fatta att jag faktiskt tog mig ur helvetet på grundskolan tillslut, Även om jag blir påmind om det varje dag. så finns det alltid en ljusglimt i det hela, ett litet barn födds och skapar fred, och ger tbx ett liv, Mer än så kan man inte önska sig av en liten bebis<3 Miss you Elwiirah "Iaah", du lär alltid betyda extra mkt för mig<3<3 Mitt andra lilla hjärta är du Trixiebelle, en Söt liten go tjej, som kan spridja glädja i huset lätt<3<3


Filmen är sen oktober 2008:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3<3



Kommentarer
Naomi black jensen

Du verkar vara en tjej som går igenom något riktigt svårt! Keep it up gilr! Låt aldrig någon trampa på dig, du klara allt bara du vill! Jag vet inte hur det känns att vara sjuk, för jag antar att du är mer sjuk än en vanlig förkyllning. Men jag vet att det bästa man kan göra är att aldrig ge upp!

2010-12-26 @ 14:34:46
URL: http://naomijensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0