heldag på sjukhus

tjo alla läsare<3

Idag har jag spenderat min tid på sjukhuset, inget ovanligt längre, är nämligen alltid där på tisdagarna men idag var jag där nästan hela dagen, men det var det värt för nu mår jag rätt bra, eller jaa faktiskt mkt mkt mkt bättre=) Tack till all personal på AVD...=)<3 Nu ska jag nog hitta på nått kul, har längtat så efter det, men jag måste ta det lugnt några dagar till... så får inte gå ut, men det finns ju roliga saker man kan göra inomhus s.o.m att spela spel med mamma eller måla, eller vf inte sortera mina klistermärken Å vad jag känner mig lycklig och glad nu...<3<3 Bäst att ta vara på glädjen nu medans jag har hittat den=)

Sjukhuset "nu dröjer det en vecka till innan jag ska tbx":

mina klistermärken...:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0