10 Februari 2010 En jobbig dag=(

Ännu en jobbig dag i mitt liv!

Natten var bra, jag haft fruktansvärt ont idag och har tillå med tappat känseln i benen i mellanåt, så har inte kunnat göra så mkt mer än att kolla på film. Som tur var, jag ledig från skolan idag eftersom mina klasskamrater skulle ha ute-dag på berget, eftersom jag har ont så kunde jag inte följa men annars hade jag gärna följt med för det hade vart kul att åka skridskor och sådant. I morgon ska jag till sjukhuset vilket känns bra men ändå ganska jobbigt, jag önskar bara att någon underbar person kunde följa med mig dit som stöd men just nu verkar det inte som jag får någon till att göra det. Nu ligger jag här i sängen och ska snart stänga av datorn för att sova.  Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer, kramis.
Tårarna rinner kinden ner, det glömmer jag aldrig mer.<3<3

Ha en bra kväll/natt<3<3


Sovit/vilat en större del av dagen:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0