11 Febrauari 2010

Hej på dej!

I morse vakna jag av min mobil eller både jag och min bror vakna när den ringde. Min bror gick upp före mig ”kors i taket”, jag la kvar lite i sängen innan jag med gick upp för att äta frukost. Jag hade lite svårt att välja kläder men till slut hitta jag nått bekvämt. Ca 07:50 fick jag gå till bussen, som alltid e full med pers, väl i skolan hade vi engelska första lektionen med Nina. De övriga lektionerna innan lunch gick jag och min lärare Johan igenom Ekvationer i matte A, det gick inte så bra, I morgon ska jag göra matteprov. Jag fick som vanligt sluta vid lunch. När jag kom hem skulle jag till sjukhuset, där gick det jätte bra ska dit om 2 veckor igen eftersom jag har lov nästa vecka, när jag och mamma kom hem igen så gick jag och la mig å sov en stund medans mamma fixa middagen och var och handla min favorit tidning. När middagen var klar gick jag upp och åt sen sätte jag vid datorn, nu börja glee på tv4 och sen när det slutar ska jag sova. Kramis<3<3


min favorit tidning:

 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0